reklama - zainteresowany?

Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne - Septem

Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne
ebook
Autor: Grażyna Osika
ISBN: 97883-242-1553-9
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-25
Księgarnia: Septem

Cena książki: 9,12 zł (poprzednio: 12,00 zł)
Oszczędzasz: 24% (-2,88 zł)

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

Tagi: Relacje międzyludzkie

"Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnieÅ„ obejmuje szeroko pojÄ™tÄ… problematykÄ™ komunikacji miÄ™dzyludzkiej. (...) opracowanie skÅ‚ada siÄ™ z trzech części, w pierwszej zostaÅ‚ wyznaczony zakres badaÅ„, zawiera on charaktrystykÄ™ semiologii, jej poczÄ…tki. OkreÅ›lony zostaÅ‚ również obszar zagadnieÅ„ powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziaÅ‚u poÅ›wiÄ™cona jest próbie zdefiniowania podstawowych pojęć, które wydajÄ… siÄ™ istotne w opisach procesu komunikowania. (...) W części tej pojawiajÄ… siÄ™ definicje takich pojęć , jak: komunikacja i komunikowanie interpersonalne. Dalsze fragmenty rozdziaÅ‚u drugiego poÅ›wiÄ™cone sÄ… analizie sytuacji stanowiÄ…cej przykÅ‚ad użycia znaków. Sytuacje takie okreÅ›la siÄ™ mianem aktów komunikacyjnych. (...) kolejny fragment rozdziaÅ‚u drugiego zostaÅ‚ poÅ›wiÄ™cony tzw. komunikacji niewerbalnej. (...) Na zakoÅ„czenie zostaÅ‚a zaprezentowana koncepcja aktu komunikacyjnego. Wykorzystano w niej wczeÅ›niej poczynione zaÅ‚ożenia teorii aktów mowy, ogólne tezy socjologicznej koncepcji symbolicznego interakcjonizmu oraz teoriÄ™ struktury ludzkiego dziaÅ‚ania w ujÄ™ciu Johna R. Searle'a." - ze WstÄ™pu

 

Grażyna Osika jest adiunktem w Katedrze Stosowanych Nauk SpoÅ‚ecznych Politechniki ÅšlÄ…skiej. Autorka kilkudziesiÄ™ciu publikacji naukowych z pogranicza filozofii i socjologii. Do obszaru jej zainteresowaÅ„ należą takie zagadnienia jak, komunikacja spoÅ‚eczna, nowe media, komunikacja perswazyjna, negocjacje oraz pragmatyka logiczna, która wyznacza rodzaj tradycji teoretycznej typowy dla autorki.

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

 

Osoby które kupowały "Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne", wybierały także:

  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciaÅ‚a
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

Spis treści

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.