reklama - zainteresowany?

Projekt: wyprawa. #travelmarketing - Septem

Projekt: wyprawa. #travelmarketing
Autor: Michał Leksiński
ISBN: 978-83-283-5432-6
stron: 272, Format: 130x210, okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-05
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Tagi: Podróże

JesteÅ› specjalistÄ… public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsiÄ™wzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirujÄ…cym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zaczÄ…Å‚eÅ› czuć powoÅ‚anie do sprawdzenia siÄ™ w tych profesjach lub nabraÅ‚eÅ› odwagi do speÅ‚nienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego?

JeÅ›li tak - MichaÅ‚ LeksiÅ„ski napisaÅ‚ książkÄ™ dla Ciebie. KsiążkÄ™ niezwykÅ‚Ä… - bo Å‚Ä…czÄ…cÄ… formÄ™ wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo zwiÄ…zany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykÄ™ tÄ™ zgÅ‚Ä™biÅ‚ bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.

Teraz swoim doÅ›wiadczeniem dzieli siÄ™ Czytelnikami, oferujÄ…c wiedzÄ™ z pierwszej rÄ™ki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagÄ™ i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampaniÄ™ informacyjnÄ… wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakoÅ„czeniu dziaÅ‚aÅ„ w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywoÅ‚uje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. PóÅ‚legendarny chiÅ„ski filozof Laozi pisaÅ‚: Każda podróż zaczyna siÄ™ od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć jÄ… od książki MichaÅ‚a LeksiÅ„skiego.

 

Media o książce 

"Na pozór tematyka przygotowania biznesplanu podróżniczego, aby uzyskać uwagÄ™ i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych – wyglÄ…da dość hermetycznie. Zapewne to domena ogromnych wypraw, w najwyższe góry Å›wiata lub najdziksze ostÄ™py dżungli? Nic bardziej mylnego!

MichaÅ‚ LeksiÅ„ski udowadnia, że odpowiednie planowanie projektów podróżniczych, nawet tych z pozoru drobnych, może skutkować znalezieniem sponsorów, gotowych wesprzeć Wasze pomysÅ‚y wyjazdowe. A stÄ…d już tylko krok do realizacji marzeÅ„ o dalekich wyprawach"

www.fly4free.pl

"Dalekie podróże, zwÅ‚aszcza te ekstremalne nie należą do najtaÅ„szych. Jak mimo ogromnych kosztów takich wyjazdów nie rezygnować z marzeÅ„? Odpowiedź na to pytanie zna MichaÅ‚ LeksiÅ„ski, podróżnik, który zdobyÅ‚ najwiÄ™ksze szczyty Å›wiata. Do ksiÄ™garÅ„ wÅ‚aÅ›nie trafiÅ‚a jego książka "Projekt: wyprawa", która ma uÅ‚atwić każdemu planowanie dalekiego wyjazdu"

Audycja pod-Różna, Polskie Radio Trójka 

"CzÄ™sto zapominamy, jak ważnÄ… rolÄ™ w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Åšwiat biznesu i podróży przenikajÄ… siÄ™, wystarczy znaleźć most, który je Å‚Ä…czy - przekonuje MichaÅ‚ LeksiÅ„ski, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„."

www.polskieradio24.pl

"Sponsoring sportów ekstremalnych oraz projektów podróżniczych to niezwykÅ‚a podróż, w którÄ… ruszajÄ… wspólnie podróżnik i korporacja. WyruszajÄ… w tÄ… drogÄ™ razem i dobrze, aby doskonale siÄ™ rozumieli.

Nie warto oczywiÅ›cie spÅ‚ycać i trywializować Å›wiata podróży i wielkich wyprawy, sprowadzajÄ…c je do roli wyÅ‚Ä…cznie marketingowych narzÄ™dzi wielkich korporacji. Niemniej wielkie projekty czÄ™sto wymagajÄ… wielkiego wsparcia. 

ÅšmiaÅ‚e pomysÅ‚y potrzebujÄ… partnerów a odważne idee wsparcia. StÄ…d pomysÅ‚ na: Projekt:wyprawa" 

www.businessinsider.com

Dodaj do koszyka Projekt: wyprawa. #travelmarketing

 

Osoby które kupowały "Projekt: wyprawa. #travelmarketing", wybierały także:

  • WronÄ… po Stanach
  • Horn na trawersie. OpowieÅ›ci nie tylko żeglarskie
  • UpaÅ‚y, mango i ropa naftowa
  • Kotlet na wynos, czyli autostopem za równik
  • Kraków i okolice. Travelbook. Wydanie 1

Dodaj do koszyka Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Spis treści

Dodaj do koszyka Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.