reklama - zainteresowany?

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - Septem

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
ebook
Autor: Frank Luna
Tytuł oryginału: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11
TÅ‚umaczenie: Krzysztof Wo
ISBN: 978-83-246-7475-6
stron: 856, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-24
Księgarnia: Septem

Cena książki: 64,50 zł (poprzednio: 129,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-64,50 zł)

Dodaj do koszyka Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Tagi: DirectX | Programowanie | Programowanie gier

Poznaj mo

Dodaj do koszyka Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

 

Osoby które kupowały "Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11", wybierały także:

  • Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Dodaj do koszyka Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Spis treści

Dodaj do koszyka Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.