reklama - zainteresowany?

Psychologia religii - Septem

Psychologia religii
ebook
Autor: Bernhard Grom
ISBN: 9788301212025
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2020-07-12
Księgarnia: Septem

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia religii

Tagi: Religia i rozwój duchowy

Pomimo postępującej sekularyzacji religia i religijność pozostają ważnymi czynnikami zarówno w życiu pojedynczego człowieka, jak też i całych społeczeństw zbyt ważnymi, by psychologia mogła je pominąć. Jednocześnie głęboka niewiedza w sprawach wiary, panująca w światopoglądowo pluralistycznym i silnie zsekularyzowanym społeczeństwie, sprzyja też w pewnej mierze przesądom w stosunku do praktykujących wierzących. Psychologia, która w szerszych grupach społecznych mogła pogłębić zrozumienie problemów psychicznych, mogłaby poprzez swoje badania przyczynić się zarówno u studentów psychologii, ludzi zawodowo pracujących w poradnictwie, jak też i w świadomości społecznej w ogóle do głębszego zrozumienia dla religijnych przeżyć, zachowań i religijnego myślenia. Bernhard Grom proponuje systematyczne, wierne standardom psychologii naukowej objaśnienie bogactwa religijnych przekonań, motywacji, emocji a nawet odmiennych stanów świadomości. Analizuje religijność jako element osobowości, zgłębiając różnorodność jej motywów oraz zależności między wiarą a innymi aspektami życia (jak zdrowie, dobrostan psychiczny czy gotowość do zachowań prospołecznych). Osobną część podręcznika poświęca Autor społecznym aspektom doświadczenia religijnego.

Dodaj do koszyka Psychologia religii

 

Osoby które kupowały "Psychologia religii", wybierały także:

  • Krupówki warszawskie. Kazania wiosenne
  • Krupówki warszawskie. Kazania zimowe
  • Sztuczna inteligencja. Jej natura i przyszÅ‚ość. Krótkie Wprowadzenie 21
  • Nauka i religia. Krótkie Wprowadzenie 16
  • OpowieÅ›ci z pogranicza Å›wiatów

Dodaj do koszyka Psychologia religii

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia religii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.