reklama - zainteresowany?

Relacyjne uwarunkowania kreowania marek nale - Septem

Relacyjne uwarunkowania kreowania marek nale
ebook
Autor: Zbigniew Spyra
ISBN: 978-83-787-5539-5
stron: 423, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-12
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka Relacyjne uwarunkowania kreowania marek nale

Tagi: Og

Celem g

Dodaj do koszyka Relacyjne uwarunkowania kreowania marek nale

 

Osoby które kupowały "Relacyjne uwarunkowania kreowania marek nale", wybierały także:

  • Podstawy logistyki miejskiej
  • Inteligentne systemy wspomagania decyzji
  • Warto
  • Budowanie spo
  • Podstawy oceny efektywno

Dodaj do koszyka Relacyjne uwarunkowania kreowania marek nale

Spis treści

Dodaj do koszyka Relacyjne uwarunkowania kreowania marek nale

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.