reklama - zainteresowany?

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone - Septem

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone
Autor: Paulina Polko, Roman Polko
ISBN: 978-83-246-9754-0
stron: 256, Format: 200x230, okładka: miękka
Data wydania: 2014-09-11
Księgarnia: Septem

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

W życiu jak na wojnie — wygrywa skuteczniejszy

Clausewitz powiedziaÅ‚, że wojna jest kontynuacjÄ… polityki, tyle że prowadzonÄ… innymi Å›rodkami. To prawda. Tam, gdzie koÅ„czÄ… siÄ™ możliwoÅ›ci dyplomacji, wkracza wojsko. ZmieniajÄ… siÄ™ Å›rodki, lecz cel pozostaje — zwyciÄ™stwo! Co to ma wspólnego z biznesem? Bardzo wiele! W interesach jak w polityce — współpracujemy, tworzymy sojusze, osiÄ…gamy kompromisy. Kiedy zaÅ› to nie wystarcza, zbroimy siÄ™ w nowe metody zarzÄ…dzania, kreujemy strategie zwalczania konkurencji i ruszamy do boju. Szkolimy kadry, doskonalimy narzÄ™dzia, zdobywamy nowe obszary sprzedaży…

Oficer w wojsku tym różni siÄ™ od menedżera w firmie, że od jego decyzji zależy czÄ™sto nie tylko coÅ› tak banalnego, jak zysk czy strata przedsiÄ™biorstwa. Jednym zÅ‚ym ruchem może przekreÅ›lić szanse na zwyciÄ™stwo, podpisać wyrok na wÅ‚asnych żoÅ‚nierzy, zmienić ukÅ‚ad siÅ‚ na froncie. Z drugiej jednak strony dobra decyzja potrafi bÅ‚yskawicznie odwrócić losy wojny. Historia wojskowoÅ›ci uczy nas, że od wielkiej wiktorii lub sromotnej klÄ™ski generałów dzieli czÄ™sto jeden ruch. Dlatego też warto uczyć siÄ™ zarzÄ…dzania od żoÅ‚nierzy — wojsko to najlepsza, najszybsza i najlepiej sprawdzona w boju szkoÅ‚a strategii na Å›wiecie!

Drugie wydanie książki uzupeÅ‚nione zostaÅ‚o o niezwykle istotne zagadnienie — kwestiÄ™ odpowiedzialnoÅ›ci. Na wojnie i w zarzÄ…dzaniu.


ROMAN POLKO — jako lider sprawdzaÅ‚ siÄ™ od chwili, gdy w szkole oficerskiej zostaÅ‚ dowódcÄ… dziesiÄ™cioosobowej drużyny podchorążych. WeryfikowaÅ‚ siÄ™ w boju (b. JugosÅ‚awia, Kosowo, Irak, Afganistan) i strukturach sztabowo-administracyjnych (stoÅ‚eczny ratusz, MSWiA, Biuro BezpieczeÅ„stwa Narodowego) w Polsce i poza jej granicami, podczas szkoleÅ„ w najlepszych armiach Å›wiata. Dwukrotnie dowodziÅ‚ elitarnÄ… jednostkÄ… specjalnÄ… GROM. Z żoÅ‚nierzami tej jednostki nie tylko zdobywaÅ‚ platformy wiertnicze na wodach Zatoki Perskiej, ale również skoczyÅ‚ na spadochronie z wysokoÅ›ci 10 tys. metrów. W wojskowej hierarchii doszedÅ‚ do stopnia generaÅ‚a dywizji. ObroniÅ‚ rozprawÄ™ doktorskÄ… na temat zarzÄ…dzania i dowodzenia jednostkami specjalnymi. Od dziesiÄ™ciu lat biega maratony, których ma na koncie już ponad 30.

PAULINA POLKO — byÅ‚a dziennikarzem, urzÄ™dnikiem i analitykiem w Kancelarii Prezydenta RP i BBN, ale to przywództwo w różnych systemach, okolicznoÅ›ciach i instytucjach jest tym, co od lat pasjonuje jÄ… prywatnie i zawodowo. Analizuje leadership, od polityków, poprzez biznesmenów, aż do liderów organizacji terrorystycznych — i wciąż ze zdumieniem odkrywa, jak wiele majÄ… oni ze sobÄ… wspólnego. W swojej rozprawie doktorskiej opisaÅ‚a przywódczy fenomen Silvia Berlusconiego. Na co dzieÅ„ pracuje jako adiunkt w Wyższej Szkole Biznesu w DÄ…browie Górniczej.

Patroni medialni:

Dodaj do koszyka RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Uwarunkowania gospodarowania kapita
  • Podstawy ekonometrii
  • Zintegrowane systemy zarz
  • Krzywa dochodowo
  • Przyw

Dodaj do koszyka RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Dodaj do koszyka RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.