reklama - zainteresowany?

Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III - Septem

Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III
Autor: Joyce Lain Kennedy
Tytuł oryginału: Job Interviews For Dummies
Tłumaczenie: Olga Kwiecień-Maniewska
ISBN: 978-83-246-3007-3
stron: 296, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-07-04
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III

Tagi: Praca zawodowa

Pożegnaj bezrobocie lub stanowisko, które Ci nie pasuje!

Skuteczne i pewne sposoby, by świetnie wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej i dostać pracę marzeń!

Rozmowa kwalifikacyjna. Czy jest ona dla Ciebie równie przyjemna, jak odwlekana wizyta u dentysty? Stresująca niczym pierwsza randka? Relaksująca podobnie jak wystąpienie na scenie teatralnej? Upragniona jak wysłuchiwanie krytycznych ocen jurorów programu "Mam talent"? A co powiesz na obietnicę, że już po lekturze pierwszego rozdziału tej książki Twoje nastawienie zmieni się radykalnie? Tylko spróbuj! Niezależnie od tego, czy jesteś świeżo upieczonym absolwentem, czy też doświadczonym pracownikiem po pięćdziesiątce, ten przystępny przewodnik pomoże Ci przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej tak, że zakasujesz konkurencję, przezwyciężysz swój lęk i znacząco zwiększysz szanse na sukces. A do kompletu nieźle się uśmiejesz i zrelaksujesz. Warto?

Joyce Lain Kennedy jest najbardziej znaną w Ameryce felietonistką, poruszającą tematy związane z karierą.

Odpowiadaj bez zająknięcia:

  • na trudne i podchwytliwe pytania;
  • na zadania w teście osobowości;
  • podczas wywiadów prowadzonych za pomocą kamery internetowej;
  • prowadząc negocjacje dotyczące zarobków i warunków zatrudnienia;
  • na pytanie, ile piłeczek golfowych mieści się w szkolnym autobusie (autentyczne pytanie z rozmowy kwalifikacyjnej).

Dodaj do koszyka Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III

Spis treści

Dodaj do koszyka Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.