reklama - zainteresowany?

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - Septem

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
ebook
Autor: Artur Maciorowski
ISBN: 9788377883952
stron: 206, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-16
Księgarnia: Septem

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Tagi: Praca zawodowa

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:

- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW

- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media

- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści

- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu

- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:

Artur Maciorowski  konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący Online Marketing Polska. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Dodaj do koszyka Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

 

Osoby które kupowały "Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Spis treści

Dodaj do koszyka Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.