reklama - zainteresowany?

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać - Septem

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać
ebook
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-2641-5
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-26
Księgarnia: Septem

Cena książki: 29,60 zł (poprzednio: 36,54 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,94 zł)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Przez ucho do serca

Dlaczego pewnych ludzi sÅ‚uchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po piÄ™ciu minutach? Może ci pierwsi mówiÄ… mÄ…drzej? Ciekawiej? A może: Å‚adniej, pÅ‚ynniej, dynamiczniej? Tak, to wÅ‚aÅ›nie to — po prostu mówiÄ… lepiej! ZdajÄ… sobie sprawÄ™ z tego, że gÅ‚os, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie siÄ™ i opadanie tonu to ich najsilniejsza broÅ„ osobista. UżywajÄ… jej, by zjednać sobie ludzi. MyÅ›lisz, że umiejÄ™tność czarowania gÅ‚osem opanowali ot tak, bez wysiÅ‚ku? Mylisz siÄ™! Przemawianie to sztuka, którÄ… należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansÄ™ na sukces na miarÄ™ Cycerona. OczywiÅ›cie pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki dziaÅ‚ania.

GÅ‚os to gÅ‚ówne narzÄ™dzie kreowania wÅ‚asnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedÅ‚użeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. GÅ‚os dziaÅ‚a prawidÅ‚owo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciaÅ‚a i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwoÅ›ci. W zwiÄ…zku z tym emisja gÅ‚osu to caÅ‚y zestrój zjawisk wymagajÄ…cych Å›wiadomego treningu i szkolenia...
(Ze wstępu do pierwszego wydania książki)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

 

Osoby które kupowały "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać", wybierały także:

  • Uwarunkowania gospodarowania kapita
  • Podstawy ekonometrii
  • Zintegrowane systemy zarz
  • Krzywa dochodowo
  • Przyw

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.