reklama - zainteresowany?

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone - Septem

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
mp3
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-7451-5
stron: 240, Format: mp3
Data wydania: 2020-11-16
Księgarnia: Septem

Cena książki: 23,92 zł (poprzednio: 29,53 zł)
Oszczędzasz: 19% (-5,61 zł)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

Kogo słychać, tego słuchają

JeÅ›li jesteÅ›: wykÅ‚adowcÄ…, nauczycielem, mówcÄ…, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarÅ‚ do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, sÅ‚uchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesujÄ…co, używajÄ…c rozmaitych narzÄ™dzi wspomagajÄ…cych, chwytów i sztuczek, jakie stosujÄ… dobrzy mówcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciÄ…gania uwagi audytorium przychodzi z Å‚atwoÅ›ciÄ…, inni muszÄ… praktykować wiele lat, by siÄ™ tego nauczyć.

Jedni i drudzy nie osiÄ…gnÄ… sukcesu, jeÅ›li nie bÄ™dzie ich dobrze sÅ‚ychać. Nawet najbardziej fascynujÄ…ca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, gÅ‚osem drżącym i niepewnym swojej mocy, mowÄ… niewyraźnÄ… czy wrÄ™cz niezrozumiaÅ‚Ä…, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście wÅ‚aÅ›ciwej emisji gÅ‚osu także można siÄ™ nauczyć. DziÄ™ki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcjÄ™ i modulacjÄ™ gÅ‚osu. Nauczysz siÄ™ radzić sobie z tremÄ… i zaprzÄ™gniesz towarzyszÄ…ce wystÄ…pieniom emocje do pracy na TwojÄ… rzecz. Dowiesz siÄ™, jak przygotować siÄ™ do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmÄ™, za którÄ… chÄ™tnie podążą Twoi sÅ‚uchacze.

Nowe wydanie zostało poszerzone o strategię kreowania wizerunku.

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

 

Osoby które kupowały "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone", wybierały także:

  • Uwarunkowania gospodarowania kapita
  • Podstawy ekonometrii
  • Zintegrowane systemy zarz
  • Krzywa dochodowo
  • Przyw

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.