Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone - Septem
ISBN: 978-83-283-8854-3
stron: 256, Format: mp3
Data wydania: 2021-10-18
Księgarnia: Septem
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Co sprawia, że zostajesz szefem? Kiedy naprawdę kierujesz innymi ludźmi? W którym momencie stajesz się ich liderem, przywódcą, za którym pójdą w ogień?
Dlaczego nie dzieje się to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to możliwe, że awans nie czyni cię automatycznie przywódcą, a jedynie daje ci szansę by nim zostać? Czemu w szefowaniu najmniej jest przywilejów, a najwięcej ciężkiej pracy? Z jakiego powodu niektórym bycie szefem się nigdy nie przydarzy?
Ta książka nie jest zbiorem prostych recept i łatwych odpowiedzi. Nie obiecujemy, że po jej przeczytaniu w 30 dni staniesz się szefem doskonałym. Co więcej, możliwe, że nawet jeśli czujesz się już całkiem kompetentny na tym polu, po lekturze zdasz sobie sprawę, że Twoje samozadowolenie nie ma zbyt solidnych podstaw.
Jest również wielce prawdopodobne, że odłożysz tę książkę skołowany. Jak to ― szef jest tak samo ważny jak wszyscy inni członkowie zespołu, choć przecież nikt nie ma wątpliwości, że to on podejmuje decyzje?
Tak, logika szefowania jest mocno pokręcona.
Lider myśli strategicznie, musi jednak umieć dostrzegać pozornie nieistotne detale. Ściągać do organizacji nowości technologiczne, a jednocześnie nie zrywać z tradycją. Dawać podwładnym swobodę w działaniu, ale nie uchylać się od osobistej, jednoosobowej odpowiedzialności za efekty pracy. W czasach zmiany pierwszy się z nią mierzyć i być wtedy dla swoich ludzi ostoją stabilności.
Korzystając z własnych doświadczeń i badań prowadzonych na żywych organizmach organizacji na całym świecie, staramy się logikę szefowania nieco wyprostować. Będzie o terrorystach i himalaistach, Władysławie Jagielle i Smoku Wawelskim, Indianach, tupolewie, ścieleniu łóżka i covidzie. Zapraszamy do lektury!
Osoby które kupowały "Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak pracować zdalnie i nie zwariować 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)
Spis treści
Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis treĹci
SZEFOLOGIKA, CZYLI LOGIKA SZEFOWANIA (5)
Twierdzenie pierwsze:
JEĹLI LIDERA NIE WIDAÄ, TO WIDAÄ GO NIE MA (7)
Twierdzenie drugie:
ALBO MA SIÄ WĹADZÄ, ALBO PIASTUJE SIÄ STANOWISKO (31)
Twierdzenie trzecie:
W KRYZYSIE SPRAWDZA SIÄ WSZYSTKO, CO POZWALA GO OPANOWAÄ (49)
Twierdzenie czwarte:
JAK SIÄ MA APETYT NA SUKCES, TO TRZEBA SIÄ WYCHYLIÄ (67)
Twierdzenie piÄ te:
ALBO PODEJMIESZ SZYBKO DECYZJÄ, ALBO DOGONIÄ CIÄ WÄTPLIWOĹCI (83)
Twierdzenie szóste:
W WALCE O WSZYSTKO NIE MA NAGRÓD ZA DRUGIE MIEJSCE (103)
Twierdzenie siódme:
NAWET TERRORYĹCI MUSZÄ DBAÄ O MARKÄ I REPUTACJÄ (121)
Twierdzenie ósme:
NAJGROĹšNIEJSZY JEST TEN PRZECIWNIK, KTÓREGO SIÄ NIKT NIE BOI (139)
Twierdzenie dziewiÄ te:
PRZED OBLICZEM PRZEĹOĹťONEGO NIE UDAWAJ, ĹťE JESTEĹ JEGO KLONEM (159)
Twierdzenie dziesiÄ te:
NIE CHWAL SIÄ WARTOĹCIAMI, KTÓRYCH NAPRAWDÄ NIE WYZNAJESZ (179)
Twierdzenie jedenaste:
LEPIEJ NIĹť GENERALNIE MYĹLEÄ KAPITALNIE (199)
Twierdzenie dwunaste:
KTO NIE AKTUALIZUJE, TEN GINIE (217)
Twierdzenie trzynaste (bonusowe, nie pechowe):
NIE MA WODZA BEZ INDIAN (239)
O AUTORACH (255)