reklama - zainteresowany?

Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia - Septem

Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia
ebook
Autor: Aleksander Makowski
ISBN: 9788375544237
stron: 424, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-18
Księgarnia: Septem

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 34,99 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,05 zł)

Dodaj do koszyka Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia

Kontynuacja przygód bohaterów pierwszej powieści Aleksandra Makowskiego Bez przebaczenia. Działający na całym świecie polski przemytnik Dominik nadal szuka odwetu na wpływowej amerykańskiej  rodzinie Van Vertów, odpowiedzialnej za śmierć jego przyjaciela i ukochanej kobiety. Tymczasem Dolores, sympatyzująca z Dominikiem agentka Mosadu, oraz jej kochanek Malcolm Grey z wywiadu brytyjskiego odkrywają, że Van Vertowie stoją też za zamachem na prezydenta Kennedyego. Pojawia się nowa postać: agentka KGB Jekatierina Iwanowa, która jak się okazuje ma bardzo osobiste powody, by również dążyć do zemsty na rodzie Van Vertów, a co z tym idzie podjąć współpracę z Dominikiem, Malcolmem i Dolores. Międzynarodowa grupa, którą połączył wspólny cel, rozpoczyna zakrojoną na dużą skalę akcję. Jej pierwszym etapem ma być podstawienie Martinowi Van Vertowi pięknej Brazylijki Marii. Tymczasem informator Dominika, Harry Adams, rozpoczyna pracę w Białym Domu, jednocześnie utrzymując bliski kontakt z Martinem. Van Vertowie, skupieni na wyborach prezydenckich, w których startuje ich faworyt Richard Nixon, nie dostrzegają, że z każdą chwilą są coraz ciaśniej osaczani...

Dodaj do koszyka Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia

 

Osoby które kupowały "Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1
  • Second Life. Przewodnik gracza

Dodaj do koszyka Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia

Spis treści

Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Spis treści
  • 1963
  • 1964
  • 1965
  • 1966
  • 1967
  • 1968

Dodaj do koszyka Szpiedzy (Tom 2). Bez sumienia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.