reklama - zainteresowany?

Sztuka wzbogacania się - Septem

Sztuka wzbogacania się
mp3
Autor: Wallace D. Wattles
ISBN: 9788377017005
Format: mp3
Data wydania: 2015-11-10
Księgarnia: Septem

Cena książki: 18,46 zł (poprzednio: 21,47 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,01 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka wzbogacania się

Tagi: Praca zawodowa | Zdrowie i uroda

Czy chcesz pozbyć się złych przekonań dotyczących pieniędzy i bogactwa?

Skoro trafiłeś na tę stronę, to prawdopodobnie zdarza Ci się czytać książki na temat tego jak oszczędzać lub jak pomnażać pieniądze. Czy robiąc to nadal nie osiągasz takich rezultatów jakich byś oczekiwał? Nie mogłeś trafić lepiej. Za chwilę będziesz jednym z wielu czytelników, którzy raz na zawsze pozbyli się BŁĘDNYCH przekonań na temat PIENIĘDZY.

Prawdopodobnie nie zdajesz sobie sprawy, że Twoje próby pomnażania pieniędzy kończą się fiaskiem nie dlatego, że robisz coś źle, nie dlatego, że nie pojąłeś swoim umysłem wszystkich zagadek finansowych, lecz dlatego, iż podświadomie NIE CHCESZ BYĆ BOGATY.

Większość ludzi, których znam, BOI SIĘ ROZMAWIAĆ O PIENIĄDZACH. Pieniądze to w Polsce temat TABU. Możemy częściowo obarczyć za to historię naszego kraju. Możemy zwalać wszystko na władze, rząd, podatki czyż tak nie łatwiej? Ale po co, skoro wystarczy zmienić sposób myślenia o pieniądzach. Wystarczy pozbyć się barier, blokad, przekonań na temat pieniędzy, które są W NAS.

"Warta uwagi, jedna z najlepszych Waszych pozycji. Podnosi na duchu w dobie tzw. trudnych czasów, niejako pozwala zmienić punkt widzenia, przez co zmuszeni jesteśmy do kreatywności. Polecam."

B. S.

Największą różnicą między bogatymi a biednymi jest ich sposób myślenia. To właśnie on decyduje o działaniu, jakie podejmują a działanie, jak wiemy, przesądza o rezultatach. Ta metafizyczna nieco książka pokaże Ci, jak myśleć, by przyciągać do siebie okazje i bogactwo.

Dodaj do koszyka Sztuka wzbogacania się

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka wzbogacania się

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.