reklama - zainteresowany?

Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników - Septem

Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników
Autor: Schwartz Tony
TÅ‚umaczenie: Bakalarz Dariusz
ISBN: 978-8-3774-6059-7
stron: 300, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 38,49 zł (poprzednio: 49,35 zł)
Oszczędzasz: 22% (-10,86 zł)

Dodaj do koszyka Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników

Tagi: Praca zawodowa

Taka praca nie ma sensu! należy do tych nielicznych książek, które majÄ… moc dogÅ‚Ä™bnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego.

Wymagania przewyższajÄ… nasze możliwoÅ›ci. Etyka „wiÄ™cej, szybciej” powoduje powstawanie niewidzialnych, lecz uciążliwych kosztów, które szkodzÄ… naszej kreatywnoÅ›ci, koncentracji, energii i pasji. Codziennie niemal 75 procent pracowników na caÅ‚ym Å›wiecie czuje siÄ™ nie w peÅ‚ni zaangażowanych w pracÄ™. Książka przedstawia przeÅ‚omowe podejÅ›cie do regeneracji życia w taki sposób, aby uzyskiwać wiÄ™kszÄ… satysfakcjÄ™ i wydajność, zarówno w pracy, jak i poza niÄ….

ZestawiajÄ…c odkrycia wielu dziedzin nauki zajmujÄ…cych siÄ™ osiÄ…ganiem wysokich wyników, Tony Schwartz w przekonujÄ…cy sposób argumentuje, że ignorujemy cztery podstawowe potrzeby, których zaspokajanie daje nam energiÄ™ do osiÄ…gania wybitnych wyników: potrzebÄ™ równowagi (fizycznÄ…), bezpieczeÅ„stwa (emocjonalnÄ…), samorealizacji (umysÅ‚owÄ…) i znaczenia (duchowÄ…). Najlepiej funkcjonujemy nie wtedy, gdy przed dÅ‚ugi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii zwiÄ…zanej z każdÄ… z tych czterech potrzeb.

Organizacje przeszkadzajÄ… w osiÄ…ganiu optymalnych wyników, bo ciÄ…gle wymagajÄ… coraz wiÄ™cej. Tymczasem powinny raczej starać siÄ™ zaspokajać cztery podstawowe potrzeby ludzi, aby codziennie uwalniać i rozniecać w nich wszystko co najlepsze.

W oparciu o szerokÄ… wspóÅ‚pracÄ™ z takimi instytucjami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young, Shell, IBM, Los Angeles Police Department i Cleveland Clinic, Schwartz kreÅ›li mapÄ™ ukazujÄ…cÄ… drogÄ™ do nowych sposobów pracy. Na poziomie osób indywidualnych wyjaÅ›nia, w jaki sposób tworzyć codzienne rytuaÅ‚y, które intensywny wysiÅ‚ek równoważą regularnÄ… regeneracjÄ…, wyczerpanie emocjonalne niwelujÄ… ćwiczeniami zapewniajÄ…cymi wiÄ™kszÄ… odporność, krótkotrwaÅ‚e skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniajÄ… w myÅ›lenie bardziej kreatywne i strategiczne, a krótkowzroczne zaangażowanie w doraźne wyniki zastÄ™pujÄ… przestrzeganiem wartoÅ›ci prowadzÄ…cym do wyższego dobra. Na poziomie organizacyjnym przedstawia nowe praktyki, kierunki dziaÅ‚ania i przekazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystujÄ… jego klienci.

Książka daje instytucjom, liderom i osobom indywidualnym praktyczne, sprawdzone strategie lepszego radzenia sobie z coraz większymi wymaganiami, z jakimi mamy do czynienia w tym coraz bardziej skomplikowanym świecie.

Dodaj do koszyka Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników

 

Osoby które kupowały "Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swojÄ… organizacjÄ™ na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników

Spis treści

Dodaj do koszyka Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.