reklama - zainteresowany?

Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective - Septem

Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective
ebook
Autor: Adam Wojtaszek
ISBN: 978-8-3607-4342-3
stron: 282, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 18,49 zł (poprzednio: 22,83 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,34 zł)

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

Tagi: J | Lingwistyka | Media, Komunikacja

Ksi

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

 

Osoby które kupowały "Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective", wybierały także:

  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • Hiszpa
  • Do
  • Angielski dla specjalist
  • Na polu chwa

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

Spis treści

Dodaj do koszyka Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.