reklama - zainteresowany?

To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu - Septem

To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu
Autor: Rosenberg Marshall B.
Tłumaczenie: Gładysek Joanna
ISBN: 978-8-3755-4658-3
stron: 204, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 25,63 zł (poprzednio: 29,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,17 zł)

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

Tagi: Praca zawodowa

Autor pokazuje jak rozwinąć wewnętrzną świadomość pokoju zakorzenionego w języku, którego używamy na co dzień.

Książka przekazuje praktyczne umiejętności i potężne narzędzia, które głęboko zmienią Wasze związki i bieg Waszego życia. Znalazły się w niej inspirujące historie, lekcje i idee wypracowane przez ponad czterdzieści lat mediacji w konfliktach i związkach z najbardziej dotkniętych przemocą zakątków świata.

Kolejne rozdziały poświęcone są rozwiązywaniu konfliktów, transformacji kultury biznesu i autorytarnych struktur, zmianie wyobrażeń wroga, problemowi terroryzmu, wyrażaniu i przyjmowaniu wdzięczności oraz skutecznej zmianie społecznej.

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

 

Osoby które kupowały "To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu", wybierały także:

  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

Spis treści

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.