reklama - zainteresowany?

Tragiczne skutki magii i czarów - Septem

Tragiczne skutki magii i czarów
ebook
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 9788365624710
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-31
Księgarnia: Septem

Cena książki: 16,94 zł (poprzednio: 21,72 zł)
Oszczędzasz: 22% (-4,78 zł)

Dodaj do koszyka Tragiczne skutki magii i czarów

Tagi: Religia i rozwój duchowy

Magia i czary to pojęcia, które kojarzą się współczesnemu człowiekowi z epoką starożytną i średniowieczem, a także z brakiem wiedzy naukowej i wiarą w zabobony. Taki stereotyp okazuje się jednak mylący. Niniejsza książka naświetla problem magii i czarów w kilku ważnych punktach: pokazuje realną skuteczność magii, co dowodzi, że stoją za nią złe moce. Dochodzą do tego przykłady tragicznych skutków zawierania układów ze złymi duchami. Z magią związany jest także nierozłącznie duch zemsty i nienawiści, który stale wprowadza złe relacje między ludźmi. Magia i czary to centrum okultyzmu, za którym ukryte jest bałwochwalstwo i służba szatanowi, poplecznikowi wszelkiego zła. Magia zawsze albo wypiera wiarę religijną, albo ją wypacza, powodując chociażby fałszywe rozumienie sakramentów świętych (na wzór tabletki, którą wystarczy połknąć, by ból minął). Myślenie magiczne szczególnie w sferze religijnej sprowadza Boga Osobę do ułomnego, złośliwego bożka lub ślepej kosmicznej siły. Nie może więc być mowy o autentycznej i żywej relacji Osoby (Boga) do osoby (człowieka) można co najwyżej zastanawiać się w jaki sposób, jakim rytuałem podporządkować sobie owe boskie

Dodaj do koszyka Tragiczne skutki magii i czarów

 

Osoby które kupowały "Tragiczne skutki magii i czarów", wybierały także:

  • Krupówki warszawskie. Kazania wiosenne
  • Krupówki warszawskie. Kazania zimowe
  • Sztuczna inteligencja. Jej natura i przyszÅ‚ość. Krótkie Wprowadzenie 21
  • Nauka i religia. Krótkie Wprowadzenie 16
  • OpowieÅ›ci z pogranicza Å›wiatów

Dodaj do koszyka Tragiczne skutki magii i czarów

Spis treści

Dodaj do koszyka Tragiczne skutki magii i czarów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.