reklama - zainteresowany?

Tworzenie doświadczeń klientów - Septem

Tworzenie doświadczeń klientów
Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa
ISBN: 978-83-283-6695-4
stron: 240, Format: 240x190, okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Tworzenie doświadczeń klientów

Tagi: Praca zawodowa

Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w zwiÄ…zku z tym jest obsÅ‚ugiwany przez różne firmy. Niektóre opiekujÄ… siÄ™ nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznajÄ… nasze potrzeby i dbajÄ… o nasz komfort - wracamy chÄ™tniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej koniecznoÅ›ci. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoÅ› tylko portfelem, źródÅ‚em dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usÅ‚ugi, nie marudzić? Nikt.

Niestety, Å›wiadomie lub nieÅ›wiadomie wiele firm wciąż tak wÅ‚aÅ›nie dziaÅ‚a. Może problem leży w nieznajomoÅ›ci zasad rzÄ…dzÄ…cych doÅ›wiadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas siÄ™gnąć po tÄ™ książkÄ™, by siÄ™ dowiedzieć, czym jest tworzenie doÅ›wiadczeÅ„ klientów i jak poprawić standardy CX obowiÄ…zujÄ…ce w firmie.

PiszÄ…c Tworzenie doÅ›wiadczeÅ„ klientów, Artur UrbaÅ„ski i Lucyna Dziewa korzystali z doÅ›wiadczeÅ„ setek organizacji, które kÅ‚adÄ… szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usÅ‚ug. W efekcie powstaÅ‚a książka praktyczna, peÅ‚na gotowych do wdrożenia pomysÅ‚ów, dziÄ™ki którym zdoÅ‚asz wprowadzić CX na zupeÅ‚nie nowy poziom.

Dodaj do koszyka Tworzenie doświadczeń klientów

Spis treści

Dodaj do koszyka Tworzenie doświadczeń klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.