Tworzenie doświadczeń klientów - Septem
ISBN: 978-83-283-6695-4
stron: 240, Format: 240x190, okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Septem
Cena książki: 59,00 zł
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w zwiÄ…zku z tym jest obsÅ‚ugiwany przez różne firmy. Niektóre opiekujÄ… siÄ™ nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznajÄ… nasze potrzeby i dbajÄ… o nasz komfort - wracamy chÄ™tniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej koniecznoÅ›ci. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoÅ› tylko portfelem, źródÅ‚em dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usÅ‚ugi, nie marudzić? Nikt.
Niestety, Å›wiadomie lub nieÅ›wiadomie wiele firm wciąż tak wÅ‚aÅ›nie dziaÅ‚a. Może problem leży w nieznajomoÅ›ci zasad rzÄ…dzÄ…cych doÅ›wiadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas siÄ™gnąć po tÄ™ książkÄ™, by siÄ™ dowiedzieć, czym jest tworzenie doÅ›wiadczeÅ„ klientów i jak poprawić standardy CX obowiÄ…zujÄ…ce w firmie.
PiszÄ…c Tworzenie doÅ›wiadczeÅ„ klientów, Artur UrbaÅ„ski i Lucyna Dziewa korzystali z doÅ›wiadczeÅ„ setek organizacji, które kÅ‚adÄ… szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usÅ‚ug. W efekcie powstaÅ‚a książka praktyczna, peÅ‚na gotowych do wdrożenia pomysÅ‚ów, dziÄ™ki którym zdoÅ‚asz wprowadzić CX na zupeÅ‚nie nowy poziom.
Osoby które kupowały "Tworzenie doświadczeń klientów", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak pracować zdalnie i nie zwariować 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)