Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? - Septem
ISBN: 978-8-3653-9111-7
Format: mp3
Data wydania: 2015-11-05
Księgarnia: Septem
Cena książki: 24,76 zł
„Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowoÅ›ci naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy czÅ‚owiek wysyÅ‚a mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób Å›wiadomy zwracać uwagÄ™ na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowoÅ›ci. JeÅ›li zaczniemy obserwować jego zachowanie i otoczenie i zwracać uwagÄ™ na te kolejne informacje to otrzymamy mnóstwo danych, które pozwolÄ… nam z dużym prawdopodobieÅ„stwem okreÅ›lić, jaki typ osobowoÅ›ci czy mieszankÄ™ typów reprezentuje. A to pozwoli nam ustalić schemat postÄ™powanie z danym rozmówcÄ…. Nagranie „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy2. Jak rozpoznawać typ osobowoÅ›ci? Jak sobie z nimi radzić? wyjaÅ›nia zasady, które pozwalajÄ… rozpoznawać różne typy osobowoÅ›ci oraz dostarcz informacji, jak sobie z nimi radzić. Jest kontynuacjÄ… wczeÅ›niejszego nagrania „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy”, czyli „Dlaczego ludzie zachowujÄ… siÄ™ tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” Pytania do zagadnieÅ„ zawartych w nagraniach można zadawać tutaj: www.ask.fm/negocjacjesystemowe Zapraszam do sÅ‚uchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda. Autor: Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. DziaÅ‚ajÄ…c ponad 20 lat w biznesie, przeprowadziÅ‚ ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów zwiÄ…zanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usÅ‚ug i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miÅ‚oÅ›nikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorÄ…cym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży). Ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykÅ‚Ä… skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. PrzeprowadziÅ‚ sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. WyszkoliÅ‚ kilka tysiÄ™cy handlowców. Z pewnoÅ›ciÄ… nie powie wszystkiego, co wie w ciÄ…gu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi. Zapraszamy do zakupu.
Osoby które kupowały "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?", wybierały także:
- Życie i 101 przyjaciół 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała 34,06 zł, (10,90 zł -68%)
- Klub szczęśliwych żon 34,79 zł, (14,96 zł -57%)
- Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV 39,90 zł, (19,95 zł -50%)