reklama - zainteresowany?

Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości - Septem

Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości
Autor: Paulina Szymańska
ISBN: 9788381426725
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości

Tagi: Relacje międzyludzkie

Publikacja z zakresu psychologii rodziny. Autorka koncentruje się na zagadnieniu relacji między rodzeństwem we wczesnej dorosłości. Na podstawie rezultatów badań własnych została stworzona pierwsza polska autorska typologia relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości. W książce czytelnik znajdzie ponadto przegląd literatury światowej, omówienie wyników badań własnych, dyskusję na temat ich rezultatów oraz prezentację implikacji praktycznych.

*

Wartość pracy podnosi przeprowadzona przez Autorkę adaptacja dwóch testów do badania relacji między rodzeństwem. Dzięki starannie i wnikliwie przeprowadzonej analizie wyników badań własnych, w oparciu o analizę skupień, Autorce udało się opracować pierwszą w Polsce typologię relacji między rodzeństwem, uwzględniającą typy relacji: ambiwalentny, niechętny i wspierający. Fakt ten bardzo wyraźnie podnosi wartość publikacji i czyni ją bardzo wartościowym opracowaniem naukowym w tym obszarze tematycznym.

Z recenzji prof. dr hab. Teresy Rostowskiej (UG)

Dodaj do koszyka Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości

 

Osoby które kupowały "Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości", wybierały także:

  • Życie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości

Spis treści

Dodaj do koszyka Uwarunkowania relacji z rodzeństwem we wczesnej dorosłości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.