reklama - zainteresowany?

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom - Septem

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom
ebook
Autor: Adam Alter
TÅ‚umaczenie: Aleksander Gomola
ISBN: 978-83-8179-513-5
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-10
Księgarnia: Septem

Cena książki: 40,04 zł

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Tagi: Relacje międzyludzkie

Oderwij wzrok od smartfona i dowiedz siÄ™, dlaczego to takie trudne!
 

Å»yjemy w epoce uzależnieÅ„.  Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiÅ‚a siÄ™ nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglÄ…damy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube’ie. Ale przede wszystkim, Å›rednio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy siÄ™ w ekrany naszych smartfonów. Prawie poÅ‚owa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w Å›wietle ekranów majÄ… kÅ‚opoty z budowaniem wiÄ™zi z rówieÅ›nikami w Å›wiecie rzeczywistym.
Adam Alter przekonuje, że w odpowiednich okolicznoÅ›ciach każdy z nas może siÄ™ uzależnić, a twórcy nowych mediów dbajÄ… o to, by takich pokus stworzyć jak najwiÄ™cej. OdsÅ‚aniajÄ…c mechanizmy uzależnieÅ„ behawioralnych, autor wyjaÅ›nia, dlaczego jest nam tak trudno oprzeć siÄ™ udogodnieniom oferowanym przez wspóÅ‚czesne technologie.

Uzależnienia 2.0 tÅ‚umaczÄ…, w jaki sposób możemy bardziej Å›wiadomie korzystać z nowych mediów, a dziÄ™ki temu Å‚atwiej siÄ™ komunikować, zarzÄ…dzać finansami i wytyczać granice miedzy pracÄ… a rozrywkÄ…. A co najważniejsze, pokazujÄ… jak zmniejszyć szkodliwy wpÅ‚yw nowych uzależnieÅ„ na zdrowie nasze i naszych dzieci.

”Jak gdyby chcÄ…c jeszcze dobitniej wyrazić swoje przesÅ‚anie, Adam Alter napisaÅ‚  książkÄ™, która uzależnia, o tym, skÄ…d siÄ™ biorÄ… nasze dzisiejsze uzależnienia. Przedstawia w niej fascynujÄ…cÄ… i pilnie potrzebnÄ… analizÄ™ jednego z najbardziej niepokojÄ…cych zjawisk wspóÅ‚czesnych czasów.”
Malcolm Gladwell

 

Adam Alter jest wykÅ‚adowcÄ… marketingu w Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego, pisarzem i publicystÄ…. W 2009 roku obroniÅ‚ doktorat z psychologii spoÅ‚ecznej na Uniwersytecie Princeton. ProwadziÅ‚ zajÄ™cia na wielu amerykaÅ„skich uczelniach, w tym na Harvardzie, Yale i MIT. Autor książki SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci: co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?, która znalazÅ‚a siÄ™ na liÅ›cie bestsellerów dziennika „The New York Times”. WspóÅ‚pracuje m.in. z takimi gazetami jak: „The New York Times”, „The New Yorker”, „The Atlantic”, „WIRED”, „Slate”, „The Washington Post” i „Popular Science”.

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

 

Osoby które kupowały "Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom", wybierały także:

  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciaÅ‚a
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Spis treści

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.