reklama - zainteresowany?

Voces y caminos en la enseñanza de español/LE: desarrollo de las identidades en el aula - Septem

Voces y caminos en la enseñanza de español/LE: desarrollo de las identidades en el aula
ebook
Autor: R. Sergio Balches Arenas, Cecylia Tatoj
ISBN: 978-83-226-3489-9
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2020-06-05
Księgarnia: Septem

Cena książki: 23,52 zł (poprzednio: 29,40 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,88 zł)

Dodaj do koszyka Voces y caminos en la enseñanza de español/LE: desarrollo de las identidades en el aula

Tagi: Języki obce

Monografia „Voces y caminos en la enseñanza de español /LE: desarrollo de las identidades en el aula”, ma na celu przedstawienie różnorodnoÅ›ci badaÅ„ prowadzonych we wspóÅ‚czesnej dydaktyce jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego dotyczÄ…cych ksztaÅ‚towania siÄ™ i rozwijania tożsamoÅ›ci. Znajdziemy w niej dwanaÅ›cie rozdziaÅ‚ów napisanych przez autorów reprezentujÄ…cych polskie i zagraniczne uczelnie, poÅ›wiÄ™conych zarówno rozważaniom teoretycznym zawartym w pierwszej części, jak i konkretnym propozycjom wykorzystania badaÅ„ w praktyce glottodydaktycznej, które opisane zostaÅ‚y w części drugiej.

PierwszÄ… część publikacji rozpoczyna tekst Evy Álvarez Ramos i Carmen Romero Claudio poÅ›wiÄ™cony rozwojowi indywidualnemu i jego wpÅ‚ywowi na edukacjÄ™ interkulturowÄ…. W dalszej części R. Sergio Balches Arenas i Magdalena SÅ‚owik, na bazie analizy porównawczej zdrobnieÅ„ w jÄ™zyku hiszpaÅ„skim i polskim, przedstawiajÄ… nowe propozycje pracy na lekcji hiszpaÅ„skiego. Mª del Carmen García Manga wyjaÅ›nia mechanizmy motywacyjnych w ksztaÅ‚towaniu i kreowaniu leksyki. Justyna HadaÅ› analizuje introspekcjÄ™ jako gÅ‚ównÄ… strategiÄ™ nauczania kultury. Antonio María López González, omawia rolÄ™ obserwacji w pracy nauczyciela. Manuel Fco. Romero Oliva, i Ester Trigo Ibáñez przedstawiajÄ… ksztaÅ‚cenie nowych czytelników. José María Santos Rovira omawia rolÄ™ nauczyciela jako motywatora w nauce jÄ™zyków obcych, natomiast Bożena WisÅ‚ocka Breit skupia siÄ™ na kursach typu MOOC’s i omawia ich możliwe zastosowania w nauczaniu jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego.

Druga część tomu zawiera propozycje wykorzystania badaÅ„ naukowych w praktyce nauczania jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego, których autorami sÄ…: Roland Campos López, Rafael Fernández Jiménez, Hugo Heredia Ponce, Fátima Quirós Rivero, Monika Ciesielkiewicz, Raúl Fernández Jódar i Joanna Fernández.

 


R. Sergio Balches Arenas, starszy wykÅ‚adowca w ZakÅ‚adzie Filologii HiszpaÅ„skiej Uniwersytetu JagielloÅ„skiego. Koordynator studiów magisterskich filologii hiszpaÅ„skiej specjalność nauczycielska. W latach 2001–2002 koordynator Kursu Mediacji Interkulturowej oraz w latach 2003–2004 studiów magisterskich specjalność mediacja interkulturowa prowadzonych przez Uniwersytet w Almerii, wchodzÄ…cych w skÅ‚ad europejskiego programu EQUAL.

 

Zainteresowania badawcze: socjolingwistyka, jÄ™zykoznawstwo stosowane w dydaktyce, pragmatyka i glottodydaktyka. Jest wspóÅ‚autorem podrÄ™cznika do nauczania jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego, wspóÅ‚redaktorem monografii dotyczÄ…cej nauczania jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego w Polsce oraz autorem licznych artykuÅ‚ów naukowych. We wspóÅ‚pracy z Instytutem Cervantesa w Krakowie i polskimi oÅ›rodkami naukowymi koordynuje oraz organizuje liczne konferenyje naukowe na temat nauczania jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego. [16.05.2018]

 

Cecylia Tatoj, doktor nauk humanistycznych w zakresie jÄ™zykoznawstwa, specjalność gramatyka kontrastywna hiszpaÅ„sko-polska. Od poczÄ…tku zwiÄ…zana z jÄ™zykiem hiszpaÅ„skim na Uniwersytecie ÅšlÄ…skim: jako studentka nowo powstaÅ‚ego kierunku, asystent naukowo-dydaktyczny, a obecnie adiunkt w ZakÅ‚adzie Studiów Iberyjskich i LatynoamerykaÅ„skich (dawniej ZakÅ‚ad Hispanistyki).

 

Zainteresowania badawcze: porównywanie różnych pól semantycznych jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego i polskiego na bazie gramatyki kognitywnej oraz glottodydaktyka ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem roli kompetencji interkulturowej w nauczaniu jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego Polaków. Jest wspóÅ‚redaktorkÄ… piÄ™ciu monografii wydanych w Polsce i w Hiszpanii, autorkÄ… 18 artykuÅ‚ów i rozdziaÅ‚ów w monografiach naukowych opublikowanych w polskich i zagranicznych czasopismach naukowych, materiaÅ‚ów dla nauczycieli, a także raportu na temat nauczania jÄ™zyka hiszpaÅ„skiego w sekcjach dwujÄ™zycznych w Polsce. [16.05.2018]

Dodaj do koszyka Voces y caminos en la enseñanza de español/LE: desarrollo de las identidades en el aula

 

Osoby które kupowaÅ‚y "Voces y caminos en la enseñanza de español/LE: desarrollo de las identidades en el aula", wybieraÅ‚y także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Francuski dla bystrzaków. Poziom Å›rednio zaawansowany
  • Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
  • Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Voces y caminos en la enseñanza de español/LE: desarrollo de las identidades en el aula

Spis treści

Dodaj do koszyka Voces y caminos en la enseñanza de español/LE: desarrollo de las identidades en el aula

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.