reklama - zainteresowany?

Waga słów - siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy - Septem

Waga słów - siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy
Autor: Anselm Grün
TÅ‚umaczenie: Barbara Grunwald Hajdasz
ISBN: 9788379060740
okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 24,78 zł (poprzednio: 29,86 zł)
Oszczędzasz: 17% (-5,08 zł)

Dodaj do koszyka Waga słów - siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy

Tagi: Religia i rozwój duchowy

Na czym polega tajemnica ludzkiej mowy? Co się dzieje, gdy się ze sobą komunikujemy? Gdzie tkwi sekret udanej komunikacji lub przyczyna komunikacji nieudanej? Co robimy z językiem i co język robi z nami?

W swojej kolejnej książce Anselm Grün analizuje sposób, w jaki ludzie rozmawiają; sięga między innymi do języka Ewangelii, do mowy niewerbalnej, do współczesnych zjawisk językowo-kulturowych oraz do relacji między mówieniem a milczeniem. Waga słów siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy to fascynująca propozycja dla wszystkich, którzy w języku widzą nie tylko narzędzie służące przekazywaniu informacji, lecz także a może przede wszystkim drogę prowadzącą do prawdziwego i głębokiego kontaktu z drugim człowiekiem oraz z Bogiem.

W tej książce chciałbym zastanowić się nad tym, jakie znaczenie ma prawdziwy dialog. Chciałbym też spróbować odpowiedzieć na pytanie, czym jest język, którym mówimy.

(fragment książki)

Dodaj do koszyka Waga słów - siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy

 

Osoby które kupowały "Waga słów - siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy", wybierały także:

  • Krupówki warszawskie. Kazania wiosenne
  • Krupówki warszawskie. Kazania zimowe
  • Sztuczna inteligencja. Jej natura i przyszÅ‚ość. Krótkie Wprowadzenie 21
  • Nauka i religia. Krótkie Wprowadzenie 16
  • OpowieÅ›ci z pogranicza Å›wiatów

Dodaj do koszyka Waga słów - siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy

Spis treści

Dodaj do koszyka Waga słów - siła milczenia, czyli nowa kultura rozmowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.