reklama - zainteresowany?

Wirtualne targowisko Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu si - Septem

Wirtualne targowisko Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu si
ebook
Autor: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-B
ISBN: 978-83-801-7161-9
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-23
Księgarnia: Septem

Cena książki: 15,12 zł (poprzednio: 18,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,78 zł)

Dodaj do koszyka Wirtualne targowisko Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu si

Tagi: Polityka

Internet. Od strony materialnej to po prostu sie

Dodaj do koszyka Wirtualne targowisko Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu si

 

Osoby które kupowały "Wirtualne targowisko Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu si", wybierały także:

  • Wady polskiego systemu politycznego
  • Bia
  • Og
  • Krwawy bunt. Historia powstania w ameryka
  • Filozofia nauki o stosunkach mi

Dodaj do koszyka Wirtualne targowisko Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu si

Spis treści

Dodaj do koszyka Wirtualne targowisko Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu si

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.