reklama - zainteresowany?

Wizerunek kobiety w mediach - Septem

Wizerunek kobiety w mediach
ebook
Autor: Paulina Wiśniewska
ISBN: 978-8-3644-4730-3
stron: 605, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-05
Księgarnia: Septem

Cena książki: 41,83 zł

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

Tagi: Relacje międzyludzkie

Kobieto - jaka naprawdÄ™ jesteÅ›? W pracy przeanalizowano medialny obraz kobiety na polskich i niemieckich stronach internetowych oraz w prasie drukowanej. OglÄ…dowi poddano teksty zarówno traktujÄ…ce o kobietach, jak i adresowane do kobiet, stÄ…d też analizowanym zagadnieniem byÅ‚ nie tylko obraz medialny, ale i rzeczywista sytuacja kobiet. Badanym okresem byÅ‚a pierwsza dekada XXI w. W centrum zainteresowania badawczego pozostaje kobieta i jej poÅ‚ożenie ekonomiczne oraz spoÅ‚eczne w Polsce i w Niemczech. Na bazie materiaÅ‚ów medialnych, zwÅ‚aszcza w wersji elektronicznej, analizie poddana zostaÅ‚a sytuacja kobiet, Polek, przez pryzmat doÅ›wiadczeÅ„ Niemek. Dysertacja podejmuje też kwestie wpÅ‚ywu mediów adresowanych do kobiet w Niemczech na tytuÅ‚y polskiej prasy kobiecej.

Tematem pracy byÅ‚ wprawdzie wizerunek medialny, ale gÅ‚Ä™boko osadzony w rzeczywistoÅ›ci i z niÄ… Å›ciÅ›le powiÄ…zany. Media bowiem nie istniejÄ… bez rzeczywistoÅ›ci, a rzeczywistość w dobie wspóÅ‚czesnej ma charakter medialny. StÄ…d przenikanie siÄ™ tych dwóch aspektów życia – medialnego i rzeczywistego. Kluczowe byÅ‚o porównanie i poszukiwanie zbieżnoÅ›ci i punktów wspólnych zarówno w wizerunku kobiety, jak i jej sytuacji spoÅ‚eczno–kulturowej. Wybrane aspekty funkcjonowania kobiety w Polsce i Niemczech zostaÅ‚y poddane analizie medialnej oraz rzeczywistej. Ten sposób ujÄ™cia tematu pozwoliÅ‚ na ukazanie badanego „wizerunku medialnego” w szerszym kontekÅ›cie, w realnie istniejÄ…cych okolicznoÅ›ciach.
SÅ‚owa kluczowe: medialny obraz, kobieta, feminizm, Polka, Niemka, prasa kobieca, kobieta w spoÅ‚eczeÅ„stwie 

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

 

Osoby które kupowały "Wizerunek kobiety w mediach", wybierały także:

  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciaÅ‚a
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

Spis treści

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.