Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - Septem

Tłumaczenie: Wojciszke Bogdan
ISBN: 978-8-3748-9529-3
stron: 328, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Septem
Cena książki: 38,49 zł (poprzednio: 49,35 zł)
Oszczędzasz: 22% (-10,86 zł)
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją.
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Osoby które kupowały "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka", wybierały także:
- Życie i 101 przyjaciół 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała 34,06 zł, (10,90 zł -68%)
- Klub szczęśliwych żon 34,79 zł, (14,96 zł -57%)
- Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV 39,90 zł, (19,95 zł -50%)