reklama - zainteresowany?

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - Septem

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor: Cialdini Robert
TÅ‚umaczenie: Wojciszke Bogdan
ISBN: 978-8-3748-9529-3
stron: 328, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 38,49 zł (poprzednio: 49,35 zł)
Oszczędzasz: 22% (-10,86 zł)

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tagi: Relacje międzyludzkie

Ta znakomita książka z dziedziny psychologii spoÅ‚ecznej, prezentujÄ…ca techniki wywierania wpÅ‚ywu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpÅ‚ywaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragnÄ… obronić siÄ™ przed niepożądanym oddziaÅ‚ywaniem bÄ…dź manipulacjÄ….

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmujÄ… siÄ™ wpÅ‚ywaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. SÅ‚użyć może wiedzÄ… i pomocÄ… zarówno tym, którzy chcÄ… wpÅ‚ywać na innych, jak i tym, którzy pragnÄ… siÄ™ obronić przed niepożądanym wpÅ‚ywem. Wywieranie wpÅ‚ywu jest to wiÄ™c tak naprawdÄ™ książka dla każdego z nas.

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni
  • Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciaÅ‚a
  • Klub szczęśliwych żon
  • Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci dla bystrzaków. Wydanie IV

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.