Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - Septem
ISBN: 978-83-246-5528-1
stron: 216, Format: audiobook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Septem
Cena książki: 29,90 zł
- Zero teorii
- Sama praktyka
- Polski autor w polskich realiach
- Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znajÄ… siÄ™, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie wÅ‚aÅ›nie dlatego wiÄ™kszość potencjalnie Å›wietnych biznesów upada w ciÄ…gu pierwszych kilku lat dziaÅ‚alnoÅ›ci… Po prostu ich wÅ‚aÅ›ciciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominÄ™li rzeczy, na które obowiÄ…zkowo powinni zwrócić uwagÄ™, budujÄ…c swojÄ… firmÄ™. Na szczęście jest PaweÅ‚ Tkaczyk. NapisaÅ‚ tÄ™ książkÄ™, opierajÄ…c siÄ™ na swoich doÅ›wiadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. PrzyprawiÅ‚ jÄ… dużą dawkÄ… najaktualniejszej wiedzy na Å›wiatowym poziomie.
Autor spisaÅ‚ po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — wÅ‚aÅ›cicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneÅ› znać. KsiążkÄ™ możesz przeczytać od deski do deski, otrzymujÄ…c solidnÄ… dawkÄ™ informacji podanych w przystÄ™pny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. JeÅ›li jednak wolisz, możesz też czytać książkÄ™ na wyrywki, wybierajÄ…c zagadnienia, które najbardziej CiÄ™ interesujÄ…:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
Osoby które kupowały "Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki", wybierały także:
- Uwarunkowania gospodarowania kapita 0,00 zł
- Podstawy ekonometrii 0,00 zł
- Zintegrowane systemy zarz 0,00 zł
- Krzywa dochodowo 0,00 zł
- Przyw 0,00 zł