Zarządzanie produktem dla bystrzaków - Septem
Tytuł oryginału: Product Management For Dummies
TÅ‚umaczenie: Monika Malcherek
ISBN: 978-83-283-5930-7
stron: 384, Format: ebook
Data wydania: 2020-01-28
Księgarnia: Septem
Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)
Opracuj skutecznÄ… strategiÄ™ dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz siÄ™ wywierać wpÅ‚yw na zespóÅ‚
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartÄ… najważniejszÄ… osobÄ™ w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszÅ‚a formalne szkolenie zawodowe. JeÅ›li planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzÄ™dzia, których potrzebujesz, by rozwijać swojÄ… karierÄ™.
W książce:
- Zasady zarzÄ…dzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Osoby które kupowały "Zarządzanie produktem dla bystrzaków", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak pracować zdalnie i nie zwariować 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)