reklama - zainteresowany?

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowa - Septem

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowa
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-8041-2
stron: 168, Format: 180x235, okładka: mi
Data wydania: 2013-09-06
Księgarnia: Septem

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowa

Tagi: Marketing | Zarz

Kraje Europy rozwijaj

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowa

 

Osoby które kupowały "E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowa", wybierały także:

  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno
  • Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzie
  • E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
  • Pami
  • Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowa

Spis treści

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.