reklama - zainteresowany?

House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana - Septem

House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana
Autor: J. Edward Hackett
Tytuł oryginału: House of Cards and Philosophy: Underwood's Republic
TÅ‚umaczenie: Wojciech Usarzewicz
ISBN: 978-83-283-3372-7
stron: 320, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-14
Księgarnia: Septem

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana

Tagi: Psychologia i filozofia

Czy demokracja jest przereklamowana? WedÅ‚ug Franka Underwooda — tak. Dlaczego?

Bohater House of Cards zaprasza nas za kulisy politycznej walki o najważniejsze stanowiska w paÅ„stwie. Droga do Gabinetu Owalnego wybrukowana jest hipokryzjÄ…, a dotrzeć do niego może każdy, kto bÄ™dzie wystarczajÄ…co przebiegÅ‚y i bezwzglÄ™dny. Chociaż wizja takiego Å›wiata może wzbudzać w nas trwogÄ™, kultowy serial przyciÄ…gnÄ…Å‚ przed ekrany miliony widzów na caÅ‚ym Å›wiecie. House of Cards unaocznia nasze najwiÄ™ksze obawy zwiÄ…zane z politykÄ…, a sam Frank staje siÄ™ Machiavellim naszych czasów. Wraz ze swoimi sojusznikami prezentuje widzom mroczne intrygi i chwyty manipulacyjne stosowane na najwyższych szczeblach wÅ‚adzy paÅ„stwowej.

Filozofia życiowa Franka Underwooda oparta jest na dzieÅ‚ach najwiÄ™kszych: Platona, Arystotelesa, Nietzschego, Hobbesa czy Marksa. Autorzy w pisanych lekkim piórem esejach analizujÄ… postawy oraz przekonania Franka, odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do — zaskakujÄ…co aktualnych — klasycznych dzieÅ‚ filozoficznych. ZadajÄ… pytania o etykÄ™, prawdÄ™, sprawiedliwość i wÅ‚adzÄ™. Książka ta pozwoli Ci nie tylko zrozumieć postÄ™powanie bohatera House of Cards, ale i wspóÅ‚czesnÄ… politykÄ™. JeÅ›li zastanawiasz siÄ™, dlaczego Frank zwraca siÄ™ bezpoÅ›rednio do widza, czy w dzisiejszym Å›wiecie możliwa jest uczciwa polityka, i dlaczego wÅ‚adza tak przyciÄ…ga — to wÅ‚aÅ›nie tu znajdziesz odpowiedzi. Zapnij pasy. Wyruszamy w podróż w gÅ‚Ä…b umysÅ‚ów ludzi najbardziej przewrotnych — polityków.

Ci, którzy dążą na szczyt, nie mogÄ… liczyć na litość. Jest tylko jedna zasada — polujesz albo Ciebie upolujÄ….


J. Edward Hackett wykłada na University of Akron, Kent State University, John Carroll University. Jest specjalistą w dziedzinie fenomenologii i teorii etyki, autorem wielu publikacji naukowych z tego zakresu. Prywatnie fan House of Cards.

William Irwin jest profesorem filozofii w King’s College w Pensylwanii. ZapoczÄ…tkowaÅ‚ seriÄ™ o filozofii i popkulturze jako wspóÅ‚redaktor bestsellera The Simpsons and Philosophy. NadzorowaÅ‚ wydanie takich tytuÅ‚ów serii, jak: Dr House i filozofia, Gra o tron i filozofia. SÅ‚owo tnie gÅ‚Ä™biej niż miecz, Hobbit i filozofia. Prawdziwa historia tam i z powrotem, Dr House i filozofia — wszyscy kÅ‚amiÄ…, Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski.

Dodaj do koszyka House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana

 

Osoby które kupowały "House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana", wybierały także:

  • Dziennik stoika. Refleksje i myÅ›li o sztuce życia na 366 dni
  • Stoickie Å›cieżki życia. Od Zenona do Marka Aureliusza
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Po prostu o emocjach. Jak radzić sobie z nimi w życiu osobistym i zawodowym
  • Jak to robiÄ… kobiety sukcesu. Strategie zarzÄ…dzania czasem

Dodaj do koszyka House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana

Spis treści

Dodaj do koszyka House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.