Influencer marketing w dobie nowych medi - Septem

ebook
Autor: Kinga StopczyISBN: 978-83-8220-293-9
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-25
Księgarnia: Septem
Cena książki: 19,08 zł (poprzednio: 22,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,37 zł)
Osoby które kupowały "Influencer marketing w dobie nowych medi", wybierały także:
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzie 44,84 zł, (13,90 zł -69%)
- E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
- Pami 59,00 zł, (29,50 zł -50%)
- Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament 129,00 zł, (64,50 zł -50%)