Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II - Septem

Tytuł oryginału: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
Tłumaczenie: Katarzyna Bogusławska
ISBN: 978-83-283-7430-0
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-25
Księgarnia: Septem
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!
Najważniejsze zagadnienia:
- jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
- trzy główne strategie zmiany zachowań
- co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
- jak projektować produkty, które użytkownik polubi
- jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
- co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science
Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!
Osoby które kupowały "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II", wybierały także:
- Dziennik stoika. Refleksje i myśli o sztuce życia na 366 dni 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Stoickie ścieżki życia. Od Zenona do Marka Aureliusza 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Wojowniczka miłości. Wspomnienia 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Po prostu o emocjach. Jak radzić sobie z nimi w życiu osobistym i zawodowym 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem 39,67 zł, (11,90 zł -70%)