Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II - Septem
Tytuł oryginału: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
Tłumaczenie: Katarzyna Bogusławska
ISBN: 978-83-283-7430-0
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-25
Księgarnia: Septem
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotnÄ… kwestiÄ…. CzÄ™sto chodzi o coÅ› wiÄ™cej niż o proste przestawienie siÄ™ z produktu na produkt - stawkÄ… może być zdrowie albo bezpieczeÅ„stwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które majÄ… za zadanie uÅ‚atwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykÅ‚ad regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarzÄ…dzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzglÄ™dnienie zasad, jakimi rzÄ…dzi siÄ™ ludzki umysÅ‚ i mechanizm podejmowania decyzji.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz siÄ™ z niej, czym trzeba siÄ™ kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzÄ…ce do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementacjÄ™ i ulepszenia. Opisano model dziaÅ‚aÅ„ CREATE, dziÄ™ki któremu unikniesz najczÄ™stszych bÅ‚Ä™dów i skuteczniej skÅ‚onisz użytkowników do okreÅ›lonych dziaÅ‚aÅ„. DziÄ™ki prezentacji modelu DECIDE dowiesz siÄ™, jak zaprojektować wÅ‚aÅ›ciwÄ… interwencjÄ™. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogÄ… być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we wÅ‚asnym zespole!
Najważniejsze zagadnienia:
- jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
- trzy gÅ‚ówne strategie zmiany zachowaÅ„
- co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
- jak projektować produkty, które użytkownik polubi
- jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
- co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science
Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!
Osoby które kupowały "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II", wybierały także:
- Dziennik stoika. Refleksje i myśli o sztuce życia na 366 dni 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Stoickie ścieżki życia. Od Zenona do Marka Aureliusza 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Wojowniczka miłości. Wspomnienia 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Po prostu o emocjach. Jak radzić sobie z nimi w życiu osobistym i zawodowym 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem 39,67 zł, (11,90 zł -70%)