reklama - zainteresowany?

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II - Septem

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II
ebook
Autor: Stephen Wendel
Tytuł oryginału: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
Tłumaczenie: Katarzyna Bogusławska
ISBN: 978-83-283-7430-0
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-25
Księgarnia: Septem

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

Tagi: Psychologia i filozofia

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotnÄ… kwestiÄ…. CzÄ™sto chodzi o coÅ› wiÄ™cej niż o proste przestawienie siÄ™ z produktu na produkt - stawkÄ… może być zdrowie albo bezpieczeÅ„stwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które majÄ… za zadanie uÅ‚atwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykÅ‚ad regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarzÄ…dzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzglÄ™dnienie zasad, jakimi rzÄ…dzi siÄ™ ludzki umysÅ‚ i mechanizm podejmowania decyzji.

Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz siÄ™ z niej, czym trzeba siÄ™ kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzÄ…ce do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementacjÄ™ i ulepszenia. Opisano model dziaÅ‚aÅ„ CREATE, dziÄ™ki któremu unikniesz najczÄ™stszych bÅ‚Ä™dów i skuteczniej skÅ‚onisz użytkowników do okreÅ›lonych dziaÅ‚aÅ„. DziÄ™ki prezentacji modelu DECIDE dowiesz siÄ™, jak zaprojektować wÅ‚aÅ›ciwÄ… interwencjÄ™. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogÄ… być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we wÅ‚asnym zespole!

Najważniejsze zagadnienia:

  • jak dziaÅ‚a ludzki umysÅ‚ i jak podejmuje decyzje
  • trzy gÅ‚ówne strategie zmiany zachowaÅ„
  • co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
  • jak projektować produkty, które użytkownik polubi
  • jak mierzyć wpÅ‚yw produktu na zmianÄ™ zachowania
  • co wyjdzie z poÅ‚Ä…czenia nauki o zachowaniu z data science

Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!

Dodaj do koszyka Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II", wybierały także:

  • Dziennik stoika. Refleksje i myÅ›li o sztuce życia na 366 dni
  • Stoickie Å›cieżki życia. Od Zenona do Marka Aureliusza
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Po prostu o emocjach. Jak radzić sobie z nimi w życiu osobistym i zawodowym
  • Jak to robiÄ… kobiety sukcesu. Strategie zarzÄ…dzania czasem

Dodaj do koszyka Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.