reklama - zainteresowany?

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczn - Septem

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczn
ebook
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 978-83-8231-183-9
stron: 504, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-29
Księgarnia: Septem

Cena książki: 63,93 zł (poprzednio: 78,93 zł)
Oszczędzasz: 19% (-15,00 zł)

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczn

Tagi: Marketing

Trudno jest si

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczn

 

Osoby które kupowały "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczn", wybierały także:

  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno
  • Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzie
  • E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
  • Pami
  • Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczn

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczn

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.