reklama - zainteresowany?

Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4 - Septem

Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4
Autor: Zimbardo Philip, Johnson Robert
ISBN: 978-8-3011-6396-9
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 33,44 zł (poprzednio: 39,81 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,37 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Tagi: Psychologia i filozofia

Psychologia osobowości to prezentacja kolejnych trzech ważnych obszarów psychologii: teorii osobowości, zaburzeń psychicznych i ich terapii.

Autorzy, przedstawiając kilka teoretycznych ujęć osobowości pokazują, że niektóre teorie kładą większy nacisk na naturę, inne na wychowanie lub są lepiej dostosowane do rozwiązywania określonych problemów. Zgłębiając osobowość, zaczęli od przeglądu czynników, które wszystkich nas ukształtowały.

Autorzy przeanalizowali również sposób definiowania zaburzeń psychicznych i przedstawili sposoby ich diagnozy. Pokazali także, w jaki sposób oddziaływania terapeutyczne podlegają wpływom historii i kultury. Ponadto przyjrzeli się medycznym formom leczenia zaburzeń psychicznych, w tym farmakoterapii, hospitalizacji, psychochirurgii oraz terapii wstrząsowej. Pomagają czytelnikowi spojrzeć krytycznie na nierozstrzygnięty dylemat w obszarze terapii: leki czy psychoterapia? oraz stwarzający podziały problem ograniczania terapii do technik o potwierdzonej skuteczności.

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

 

Osoby które kupowały "Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4", wybierały także:

  • Dziennik stoika. Refleksje i myśli o sztuce życia na 366 dni
  • Stoickie ścieżki życia. Od Zenona do Marka Aureliusza
  • Wojowniczka miłości. Wspomnienia
  • Po prostu o emocjach. Jak radzić sobie z nimi w życiu osobistym i zawodowym
  • Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.