Strategia reklamy marki, produkt - Septem
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-246-6517-4
stron: 208, Format: 140x208 , okładka: mi
Data wydania: 2013-04-26
Księgarnia: Septem
Cena książki: 37,00 zł
ISBN: 978-83-246-6517-4
stron: 208, Format: 140x208 , okładka: mi
Data wydania: 2013-04-26
Księgarnia: Septem
Cena książki: 37,00 zł
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Strategia reklamy marki, produkt", wybierały także:
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzie 44,84 zł, (13,90 zł -69%)
- E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
- Pami 59,00 zł, (29,50 zł -50%)
- Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament 129,00 zł, (64,50 zł -50%)