reklama - zainteresowany?

Śmierć raka - Septem

Śmierć raka
Autor: Vincent T. De Vita
TÅ‚umaczenie: Sielicki Maksymilian
ISBN: 9788365301109
okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 29,71 zł (poprzednio: 38,58 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,87 zł)

Dodaj do koszyka Śmierć raka

Tagi: Zdrowie i uroda

Mija pięćdziesiąt lat odkąd współczesna medycyna rozpoczęła walkę na jednym z najważniejszych frontów. Nestor światowej onkologii ujawnia, że zwycięstwo jest coraz bliżej. I zdradza, jak do niego doprowadzić.
"Śmierć raka" to napisana z rozmachem opowieść o heroicznej wojnie ludzkości z najstraszniejszą, najinteligentniejszą i prawdopodobnie najtrudniejszą do pokonania z chorób. Batalia ta, choć pełna porażek, zdaniem autora dobiega końca i zostanie przez współczesną medycynę wygrana. O ile tylko nie przeszkodzi w tym... człowiek. To rzecz o potędze nauki, rozwoju technologii medycznych i o wdrażaniu innowacji w nie zawsze sprzyjającym otoczeniu.

"Kiedy odchodził z nowojorskiego centrum onkologii, padło zdanie: "największym problemem Vince'a jest to, że naprawdę chce walczyć z rakiem"" - Malcolm Gladwell, amerykański pisarz i publicysta

"Obecnie jesteśmy w stanie wyleczyć ponad 68 proc. wszystkich rodzajów raka. Może nawet więcej. A ponieważ komórka nowotworowa jest specyficzna, może okazać się, że łatwiej nam będzie całkowicie zwalczyć raka, niż sprawić, że zamieni się on w chorobę przewlekłą" - fragment książki

Dodaj do koszyka Śmierć raka

 

Osoby które kupowały "Śmierć raka", wybierały także:

  • Zdrowe dziecko. 104 proste wege przepisy dla rodzica i maÅ‚ego kucharza
  • Mimochodem o chodzeniu
  • Optymalna dieta dla biegaczy. Jedz zdrowo i biegnij po sukces
  • Bez glutenu. Bez wyrzeczeÅ„. Natchnione przepisy dla bezglutenowców, wegetarian i caÅ‚ej reszty Å›wiata. Wydanie II rozszerzone
  • RytuaÅ‚ gejszy. JapoÅ„ski sekret promiennej cery

Dodaj do koszyka Śmierć raka

Spis treści

Dodaj do koszyka Śmierć raka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.