reklama - zainteresowany?

A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość - Septem

A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość
ebook
Autor: Leszek Mellibruda, Dagn Kurdwanowska
ISBN: 9788381173971
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-31
Księgarnia: Septem

Cena książki: 27,90 zł

Dodaj do koszyka A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość

Tagi: Zdrowie i uroda

Przewodnik na czas zmian. Nie tylko tych dobrych.

Coraz częściej słyszę wokół o lękach, o przytłoczeniu rzeczywistością, o zagubieniu - Nie ogarniam stało się słowem-wytrychem, które opisuje wszystkie sytuacje i doświadczenia, z którymi nie dajemy sobie rady. Jednocześnie wciąż snujemy plany, marzenia, chcemy realizować projekty.

Czy wymówkami racjonalizujemy i usprawiedliwiamy nasze lęki? W obawie przed zmianą i wysiłkiem z nią związanym, umacniamy bariery i barykady w naszych głowach? Czego właściwie się boimy? I czy naprawdę jest się czego bać?

Ta książka będzie próbą odpowiedz na te pytania. Przyjrzymy się bliżej rozmaitym przyczynom naszych lęków, sprawdzić jak na nas wpływają, czy słusznie wzbudzają nasz lęk i w jaki sposób radzić sobie z nimi tak, by czerpać z nich informację i siłę, ale nie dać im zdominować naszego życia. To książka o tym, jak przestać bać się życia.

Dodaj do koszyka A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość

 

Osoby które kupowały "A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość", wybierały także:

  • Zdrowe dziecko. 104 proste wege przepisy dla rodzica i maÅ‚ego kucharza
  • Mimochodem o chodzeniu
  • Optymalna dieta dla biegaczy. Jedz zdrowo i biegnij po sukces
  • Bez glutenu. Bez wyrzeczeÅ„. Natchnione przepisy dla bezglutenowców, wegetarian i caÅ‚ej reszty Å›wiata. Wydanie II rozszerzone
  • RytuaÅ‚ gejszy. JapoÅ„ski sekret promiennej cery

Dodaj do koszyka A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość

Spis treści

Dodaj do koszyka A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.