reklama - zainteresowany?

Kochanie czy klikanie - Septem

Kochanie czy klikanie
ebook
Autor: Michał Lew-Starowicz
ISBN: 978-83-8103-249-0
stron: 230, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Septem

Cena książki: 26,73 zł (poprzednio: 31,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,72 zł)

Dodaj do koszyka Kochanie czy klikanie

Tagi: Zdrowie i uroda

JAK SIĘ KOCHAĆ? Nie wszystkie odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w podręczniku Michaliny Wisłockiej. Dziś reguły relacji damsko-męskich stały się niezrozumiałe, a status związków najlepiej określa informacja z Facebooka: to skomplikowane. Michał Lew-Starowicz, seksuolog w drugim pokoleniu, mierzy się z nowymi zjawiskami seksualnymi i obyczajowymi, które wywołują w nas niepewność i niepokój.
Czy w Internecie można znaleźć miłość?
Czy pornografia deprawuje czy edukuje?
Czy kobiety naprawdę potrzebują mężczyzn?
Czy w korporacji warto szukać partnera?
Czy akceptujemy poligamię?
Czy singiel może mieć udane życie erotyczne?
Ta książka to doskonały przewodnik po świecie nowoczesnych związków, gdzie to, co wirtualne, łączy się z realnym, pożądanie z lękiem przed bliskością, a ekscytacja z erotycznym niespełnieniem. DO POCZYTANIA PRZED PÓJŚCIEM DO ŁÓŻKA! Wszystko, co warto wiedzieć o sztuce kochania w dobie Internetu! Hanna Wolska, ?Cosmopolitan?

Dzisiaj myślimy ?seks? i od razu widzimy filmy porno, gadżety, strony w Internecie, gdzie nietrudno umówić się na randkę z erotycznym podtekstem. Wydaje się to takie proste. A przecież ? jak przypomina Michał Lew-Starowicz ? seks to przede wszystkim intymność i bliskość. Małgorzata Ohme, Onet

Książka dla każdego, kto chce być ?seksualnie na czasie? i zadaje sobie pytania na temat zmian kulturowych w zakresie seksualności zarówno z racji zawodowych, jak i osobistych. Michał Lew-Starowicz w bezpośredni, wyważony i fachowy sposób wprowadza nas w trudne i kontrowersyjne zagadnienia. Polecam!
Alicja Długołęcka, seksuolog

Dodaj do koszyka Kochanie czy klikanie

Spis treści

Dodaj do koszyka Kochanie czy klikanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.