reklama - zainteresowany?

Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje - Septem

Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje
mp3
Autor: Dan Ariely
Tytuł oryginału: Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions
TÅ‚umaczenie: Tatiana Grzegorzewska, Piotr Grzegorzewski, Agnieszka Nowak-MÅ‚ynikowska
ISBN: 9788365731579
stron: 308, Format: mp3
Data wydania: 2018-09-01
Księgarnia: Septem

Cena książki: 46,12 zł (poprzednio: 59,90 zł)
Oszczędzasz: 23% (-13,78 zł)

Dodaj do koszyka Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje

Tagi: Zdrowie i uroda

Dlaczego ból głowy nie ustępuje po zażyciu aspiryny o wartości jednego centa, ale znika bez śladu, kiedy weźmiemy aspirynę, która kosztuje pięćdziesiąt centów?

Dlaczego przepuszczamy pieniądze na wystawny posiłek, ale wycinamy kupony, aby zaoszczędzić dwadzieścia pięć centów na puszce zupy?

Jeśli chodzi o podejmowanie decyzji życiowych, wydaje nam się, że dokonujemy mądrych, racjonalnych wyborów. Czy naprawdę tak jest?

W nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu przełomowego bestsellera New York Timesa Dan Ariely obala popularne przekonanie, że my, ludzie, zachowujemy się racjonalnie. Od picia kawy po odchudzanie się, od zakupu samochodu po wybór partnera życiowego nieustannie przepłacamy, nie doceniamy i odwlekamy decyzję. Takie zachowania nie są jednak przypadkowe ani pozbawione sensu. Przeciwnie, są systematyczne i przewidywalne, a co za tym idzie czynią nas przewidywalnie irracjonalnymi.

Wspaniała, pouczająca książka. Wnikliwa, przystępna, pełna dowodów empirycznych na to, że w pewnych dziedzinach i sytuacjach zachęty materialne działają w nieoczekiwany sposób. My, ludzie, jesteśmy obdarzeni zaletami, które można zniszczyć poprzez wprowadzenie zysków ekonomicznych. Lektura obowiązkowa! - Nassim Nicholas Taleb, autor bestsellera New York Timesa, Czarny łabędź. O skutkach nieprzewidywalnych zdarzeń

Pomysłowa i klarowna Potęga irracjonalności jest książką dużo bardziej rewolucyjną, niż może się wydawać na podstawie jej lekkiego tonu. - New York Times Book Review

Zaskakująco frapująca. Przystępna. W książce Arielyego ekonomia i dziwactwa ludzkiego umysłu stają się zabawne i zajmujące. Fascynująca wycieczka po nauce o podejmowaniu decyzji, która odkrywa przed nami sposoby, w jakie normy społeczne, oczekiwania i okoliczności wodzą nas na manowce. - Time

Dan Ariely w pomysłowy sposób wystawia racjonalność na próbę. () Nowe eksperymenty i optymistyczne idee wypływają z niego niczym woda z fontanny. - Boston Globe

Zajmująca wycieczka po rozmaitych sposobach, w jakie ludzie działają wbrew własnym interesom, oparta na pomysłowo zaprojektowanych eksperymentach Arielyego. () Osobista i przystępna. - BusinessWeek

Książka Arielyego traktuje o ważkich sprawach z nieoczekiwaną szczyptą humoru. - Entertainment Weekly

Pomysłowa i przystępna. Ariely ma wielki talent do opowiadania historii. Gdyby inni badacze potrafili tak pisać, to świat byłby lepszym miejscem. - Financial Times

Inteligentny, barwny styl Arielyego i jego skłaniające do myślenia argumenty składają się na fascynującą, a zarazem pouczającą lekturę. - Publishers Weekly

Taksonomia głupoty finansowej. - The New Yorker

Dodaj do koszyka Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje

 

Osoby które kupowały "Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje", wybierały także:

  • Zdrowe dziecko. 104 proste wege przepisy dla rodzica i maÅ‚ego kucharza
  • Mimochodem o chodzeniu
  • Optymalna dieta dla biegaczy. Jedz zdrowo i biegnij po sukces
  • Bez glutenu. Bez wyrzeczeÅ„. Natchnione przepisy dla bezglutenowców, wegetarian i caÅ‚ej reszty Å›wiata. Wydanie II rozszerzone
  • RytuaÅ‚ gejszy. JapoÅ„ski sekret promiennej cery

Dodaj do koszyka Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje

Spis treści

Dodaj do koszyka Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.