reklama - zainteresowany?

Władca Słowa. Jak skutecznie i celnie wymierzyć słowo, aby osiagnąć władzę nad ludzkimi emocjami - Septem

Władca Słowa. Jak skutecznie i celnie wymierzyć słowo, aby osiagnąć władzę nad ludzkimi emocjami
ebook
Autor: J. D. Fuentes
ISBN: 9788377012567
stron: 214, Format: ebook
Księgarnia: Septem

Cena książki: 24,90 zł

Książka będzie dostępna od marca 2018

Tagi: Zdrowie i uroda

Słowo ma niezwykłą moc. Wypowiedziane w odpowiedni sposób może wpłynąć na przyszłe wydarzenia, może porywać tłumy i być najwspanialszym orężem. Ci, którzy wiedzieli, jak je wykorzystywać, odnosili i odnoszą niebywałe sukcesy. Ta sztuka to nie jest coś, z czym się rodzimy. Możemy wykształcić umiejętności, które spowodują, że staniemy się WŁADCAMI SŁÓW.

Książka, którą trzymasz w ręku, stawia sobie za zadanie dać Ci władzę nad ludzkimi emocjami. Będzie tu mowa o tym, jak możesz się nauczyć sięgać poza racjonalne motywy innych ludzi i oddziaływać bezpośrednio na ich instynkty, rozbudzając i rozpalając swymi słowami ich wyobraźnię.

Jak bezpośrednio wpływać na ludzkie instynkty, emocje i wyobraźnię, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie staną się nieodparcie fascynujące, zniewalające i hipnotyczne?

 Ta książka nauczy Cię następujących rzeczy:

Jak sprawić, by dana osoba odczuła dowolną, wybraną przez Ciebie, emocję.

Jak używać historii w celu wywołania u słuchacza silnych emocji, a jednocześnie sprawić, by nie odczuwał z tego powodu żadnych negatywnych doznań.

Jak nadać swoim słowom siłę oddziaływania.

Jak sprawić, by dana osoba czuła się z Tobą swobodnie.

Jak rozpoznać typ osobowości danej osoby.

Jak popychać i przyciągać odpowiednio dla typu osobowości.

Jak emanować siłą i jak być naprawdę sugestywnym.

Czytając tę książkę, rozwiniesz swoje zdolności interpersonalne, usprawnisz swoją komunikację i osiągniesz dzięki temu lepsze rezultaty w życiu prywatnym i zawodowym. Wpływaj w niewidoczny sposób na emocje Twoich rozmówców!

Spis treści

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.